2013. július 3., szerda

Közlemény

Sziasztok Kedves Olvasók!
Sajnos rossz hírt kell veletek közölnöm. Remény című történetem 2. évada határozatlan ideig függőben marad és nem tudom, hogy fogom e folytatni egyáltalán. És bár nem szerettem volna elhanyagolni ennek a hírnek a közlését, de attól tartok meg kell tennem, mivel a vizsgáim előtt megígértem nektek, hogy folytatom. Ha lesz folytatás ti fogjátok elsőnek megtudni, bár nem tudom, hogy mikorra lesz esedékes. Viszont a többi történetem továbbra is ugyan úgy írom tovább. Még egyszer sajnálom, hogy így alakultak a dolgok.
Megértéseteket köszönöm,
Puszi
Valentine

1 megjegyzés:

  1. Hello most vagy 100X elolvastam és naon tetszik és tudni szeretném a folytatást, de látom hogy nem érsz rá, de egy dolgot nem értek hogy ha ezt nem tudod folytatni akkor hogy hogy tudod folytatni a többi történetet?

    VálaszTörlés